2011. június 15., szerda

Tudatosan mérgezzük magunk vagy tudattalanul???

A hétvégén vendégségben voltunk több helyen is. Mire is jó a hosszú hétvége!!!??? Az első hely egy elég távoli megyében lakó rokon család, két nagyobb gyerkőccel. Az esti beszélgetés alkalmával kértem egy pohár teát. Hűűűűűűűűűűűűűha! Kaptam egy akkora adag főzött cukros fekete levet, hogy csak na!!!! És olyan szépen megittam, hogy öröm volt nézni. A párom meg csak pislogott. Hogy-hogy én nem lázadok? Másnap ugyan éreztem hatását, mert a fejfájásom hatványozottan tért vissza és a torokfájásomon sem sokat segített,amire eredetileg szánva volt,de hát ez van.  Szóval nem lázadtam,nem akartam elmagyarázni senkinek, hogy most engem mennyire mérgeznek....És gondolkodtam. Hogy van az, hogy én aki folyamatosan azon ötölök,hogyan is lehetne minél több mérget kiküszöbölni a környezetünkből (persze ésszerű keretek között, mert ugye levegőt venni azért csak kell), másnak eszébe sem jut,  hogyha csak egy ilyen telecukros teát megiszik naponta mennyi méreg kerül a szervezetébe. És ezt mondjuk issza 20 éven át  pusztán azért mert szeretni a teát. Mint ahogyan én is. Pedig én sem e gy pohár teát iszom egy nap.ÉS akkor még nem beszéltem egyéb napi dolgokról.

Hol van még a napi tisztálkodáshoz használt SLS-es tusfürdő, fogrkém, szappan, láb és kézápolók, arckrémek.....

És hol van amit a kész és félkész kajákkal beviszünk rengeteg méreg.Közben egy másik vendégségben persze azt is megkaptam ismét, hogy mi is felnőttünk, itt vagyunk és semmi bajunk. Hát persze semmi. Körülöttem akár hova nézek minden nőnemű egyednek minimum nőgyógyászati problémái vannak. 3-4 éves gyerekek asztmásak és refluxosak. Jönnek mennek a fertőzések a csoportokban oviban, bölcsiben. És bizony sokan panaszkodnak, hogy mindég az orvosnál ülnek, mert általában két hetente beteg a gyerek.

Sokszor nem értem, miért is nem néznek uttána az emberek, hogy máshogyan hogyan lehetne....

Hogyan lehetne, hogy ne antibiotikumot adjunk neki, hanem megelőzzünk mondjuk nagyobb adag C-vitaminnal. Csak egyszerű sima C-vitamin. És fontos hogy nem gyógyszertárban vásárolt. Mert ugye itt már bejön a gyógyszeripar a képbe, hogy azokat azért engedi oda, mert abszolút nem veszélyezteti az ő hatáskörét. Mert a kis kiszerelésű C-vitaminból ha napi 5 szemet beveszel még akkor sem vittél be annyi vitamint a szervezetedbe, ami a napi felhasználása normál esetben  a jól működő felnőtt szervezetnek.Így nem csinálsz jóformán semmit,mert megeszed az antibiotikumot, vagy egyéb jó dolgot amit felír a "csodás" doki plusz beveszed a kis vitamint és vegetálsz.Vagyis nem,mert átmenetileg javulsz,mert a gyógyszer megteszi hatását (jobb esetben), és még jól jársz ha egyéb tünet nem jelentkezik gyógyszerszedés közben. No nem baj az sem,mert majd adnak mást helyette, vagy kezelik a tünetet egy újabb "hatásos" gyógyszerrel.DEEE!

Egyszer meg nem kérdezik, sőt az gondolat szintjén meg nem fordul senki fejében, hogy ezek csak tünetek, amivel jelez a szervezet, hogy valahol baj van. És így működik mindenhol. Sajnos még nagyon ritka az olyan orvos aki bizony képes és akar mélyebbre is látni.

No azt hiszem kicsit kiháborogtam magam. Legközelebb jövök egy kicsit összeszedett gondolatsorral :D

Ti mit gondoltok erről az egészről? Ti próbáltatok már változtatni az életeteken? Hol hogyan sikerült. Ne felejtsük el hogy egészen kis eredmény is nagy teljesítmény, mert már foglalkozol a dologgal, ott van a gondolataid között és  előbb-utóbb kisebb -nagyobb dolgokkal megpróbálkozol, hol is tudsz változtatni. És bizony a szervezet jelez. Ha rossz arra is,de a jóra is. Sok embernek már az is sokat jelentene mondjuk az egészsége szempontjából, ha csak egyedül a cukrot hagyná ki az étkezéséből, a sütikből, a főzelékből, mindenből. Mert már a kenyérben is ott a cukor ugye. Egy hét elvonás,de aztán érezhető hatása van bizony. És ez csak kis dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése